Kategorie Produktów

Samochody osobowe i dostawcze

Oleje silnikowe są niezbędne, jeśli chcemy, aby serce naszego samochodu działało bez zarzutu przez wiele lat. Oferowane przez nas oleje silnikowe Shell Helix są dobierane pod kątem rodzaju pojazdu oraz marki samochodu, wypełniając cały zakres zastosowań od olejów dedykowanych danej marce do uniwersalnych przeznaczonych dla większości samochodów osobowych i dostawczych. Prawidłowo dobrane oleje przekładniowe zapewniają bezawaryjną pracę skrzyni biegów. Stosowanie odpowiednio dobranego produktu gwarantuje niezawodność działania pojazdu, ale także wpływa na obniżenie poziomu zużycia paliwa. Oleje przekładniowe dostosowane muszą być w pierwszej kolejności do typu przekładni: jedne są przeznaczone do manualnych, inne do automatycznych, a jeszcze inne do mechanizmów różnicowych. Samochody osobowe i dostawcze powinny przechodzić regularne przeglądy, gdzie oprócz olejów silnikowych i przekładniowych będziemy kontrolować i regularnie uzupełniać oraz wymieniać materiały eksploatacyjne: płyny chłodnicze, hamulcowe oraz spryskiwacze. Także regularnie należy przesmarowywać łożyska i inne elementy wymagające smarów odpornych na działanie obciążeń eksploatacyjnych i zewnętrznych.

Opracowany we współpracy z Ferrari i posiada niepowtarzalną recepturę, dostosowaną przez Shell specjalnie do wymagań silników wyścigowych i tuningowanych. Olej ten zapewnia optymalne oczyszczanie, a tym samym lepszą pracę silnika. Olej Shell Helix Ultra Racing opracowany został specjalnie z myślą o wysokowydajnych, benzynowych silnikach rajdowych i modyfikowanych, z wtryskiem paliwa, wyposażonych w reaktory katalityczne i układ recyrkulacji przedmuchów.

API SN/CF, ACEA A3/B3, A3/B4, Ferrari, VW 501.01/505.0, MB 229.1.

zamów

Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marek BMW i Mercedes-Benz, oraz silników wymagających olejów spełniających normy API SN/CF albo ACEA C3. Shell ściśle współpracuje z firmą Mercedes-Benz, prowadząc badania nad rozwojem środków smarnych. Pomyślnie przeszedł wiele testów eksploatacyjnych potwierdzających, że spełnia wymagania MB 229.51 dla oleju silnikowego.

ACEA C3, API SN/CF, BMW LL-04, aprobata MB 229.51.

zamów

Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marek Peugeot, Citroen i Fiat, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C2. Shell zaopatruje w oleje silnikowe wiele warsztatów samochodowych PSA na całym świecie, a w szczególności w Europie i w Indiach. Pomyślnie przeszedł wiele testów eksploatacyjnych potwierdzających, że spełnia wymagania dla oleju silnikowego według normy Fiat 9.55535-S1 i PSA B71 2290.

ACEA C2; PSA B71 2290.
Fiat 9.55535 S1 – spełnia wymagania; Iveco 18-1811 Sp-S1 - spełnia wymagania.

zamów

Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marki Renault, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C4. Shell to obecnie największy na świecie dostawca środków smarnych do napełniania fabrycznego (First Fill) dla koncernu Renault-Nissan. Pomyślnie przeszedł wiele testów eksploatacyjnych potwierdzających spełnianie wymagań dla oleju silnikowego według normy Renault RN0720.

ACEA C4, Renault RN0720.

zamów

Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marek Ford i Mazda, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C1. Shell i Ford ściśle ze sobą współpracują w wielu krajach, przy czym Shell jest głównym dostawcą Forda w Indiach i w USA. Pomyślnie przeszedł wiele testów eksploatacyjnych potwierdzających, że spełnia wymagania dla oleju silnikowego według WSS-M2C934-B.

Ford WSS-M2C934-B.

zamów

Syntetyczny olej dedykowany do silników benzynowych oraz Diesla, także wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF), produkowanych przez firmy Volkswagen, Audi, Skoda, Seat oraz innych, które wymagają stosowania olejów silnikowych w klasie ACEA C3.

Stanowi rozwinięcie Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 w aplikacjach wymagających oleju w klasie jakości VW 507.00.

ACEA C3, VW 504.00/507.00.

zamów

Shell Helix Ultra ECT to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniący katalizatory samochodów benzynowych i filtry cząstek stałych samochodów z silnikami Diesla. Chroni przed powstawaniem popiołów, które mogą powodować blokowanie układu wydechowego i zmniejszać wydajność silnika. Shell Helix Ultra ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla z filtrem cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.

API SN, ACEA C3, BMW-LL-04, MB 229.51.

zamów

Syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w najnowszej technologii Shell PurePlus, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz do silników zasilanych gazem.

Stanowi rozwinięcie Shell Helix Ultra ECT 5W-30 w aplikacjach wymagających oleju między innymi w klasie jakości VW 507.00.

ACEA C2/C3; API SN; VW 504.00/507.00; MB 229.52, 229.51, 229.31; spełnia wymagania Fiat 9.55535-GS1; 9.55535-DS1; Porsche C30.

zamów

W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii zgodnej z systemami kontroli emisji spalin. Zapewnia ochronę układu wydechowego poprzez utrzymywanie w czystości filtra cząstek stałych w silnikach wysokoprężnych. Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem – żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej. Oszczędność paliwa sięgająca nawet 1,7%. Może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach zasilanych gazem oraz silnikach diesla, także tych wyposażonych w filtr cząstek stałych.

Stanowi rozwinięcie Shell Helix Ultra ECT 5W-30 w aplikacjach wymagających oleju między innymi w klasie jakości ACEA C3.

ACEA C3, API SN, MB 229.51, MB 229.31, BMW-LL-04, GM dexos2 (licencja numer GB2C0710014), Chrysler MS-11106.

zamów

W pełni syntetyczny olej silnikowy – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokowydajnych wysokoobciążonych silników. Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem – żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej. Niska lepkość i niski współczynnik tarcia zapewniają oszczędności paliwa sięgające nawet 1,4%. Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją. Do silników benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG; może być także stosowany w silnikach napędzanych biodieselem oraz mieszankami benzyny i etanolu.